Ο Ρόλος της Επώνυμης Συσκευασίας στην Αύξηση των Πωλήσεων
-
10 / ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης εστίασης ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να ανταγωνιστείτε επάξια τις μεγάλες αλυσίδες και τους επιχειρηματικούς ομίλους με τα μεγάλα διαφημιστικά budget. Εντούτοις αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να κρατήσετε και να αυξήσετε τη πελατεία σας.
Το Καλό Προϊόν Είναι Απαραίτητο
Ο παράγοντας ποιότητα είναι ακρογωνιαίος λίθος επιτυχίας και δεν χωρούν εκπτώσεις. Η προσωπική σχέση με τους πελάτες, οι ανάγκη για διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και η θέληση για καινοτομία είναι οι αιτίες που κάνουν τη πυξίδα του επιχειρηματία να είναι προσανατολισμένη προς την ποιότητα.
Ο Ρόλος της Χάρτινης Συσκευασίας
Οι οξυδερκείς επιχειρηματίες της εστίασης βλέπουν στη χάρτινη συσκευασία που χρησιμοποιούν μια μεγάλη ευκαιρία να διαφημίσουν την επιχείρηση τους. Το χάρτινο ποτήρι του καφέ δεν είναι μόνο ένα «όχημα» μεταφοράς του αγαπημένου ροφήματος. Είναι το πρώτο και καλύτερο διαφημιστικό όχημα της επιχείρησης τους.
Μιλάει άμεσα στον πελάτη που το κρατάει, λέγοντας την ιστορία που εσείς έχετε επιλέξει να πει. Ένα κακής ποιότητας χάρτινο ποτήρι λέει μια ανάλογη ιστορία. Ένα τελείως λευκό ποτήρι λέει μια άχρωμη ιστορία. Και ένα καλής ποιότητας; Αυτό λέει πόσο σας ενδιαφέρει να ικανοποιήσετε τον πελάτη σας. Ότι εκτιμάτε τα χρήματα που σας δίνει και προσέχετε κάθε λεπτομέρεια προκειμένου να τον ικανοποιήσετε. Και τι θα πούμε για την επώνυμη συσκευασία;
Ο Ρόλος της Επώνυμης Συσκευασίας
Ίσως είστε από τις επιχειρήσεις που επενδύουν κάθε χρόνο σημαντικά ποσά στη διαφήμιση. Διαφήμιση στον Τύπο, φυλλάδια, digital marketing. Σίγουρα έχει όφελος να επενδύετε στη διαφήμιση. Βοηθά να προσελκύσετε νέους πελάτες.
Παρόλα αυτά υπάρχει ένας τρόπος διαφήμισης με πολύ πιο σίγουρη ανταποδοτικότητα. Ναι σωστά μαντέψατε! Η επώνυμη συσκευασία. Τα σακουλάκια, τα πλαστικά και χάρτινα ποτήρια, τα κουτιά μεταφοράς τροφίμων που έχουν τυπωμένο το λογότυπο, τη διεύθυνση και το μήνυμα σας.
Η επώνυμη συσκευασία είναι εκεί για να λέει την ιστορία που θέλετε όχι μόνο στον πελάτη που την κρατά, αλλά και στους ανθρώπους που τον περιβάλλουν. «Από πού πήρε τον φανταστικό καφέ που απολαμβάνει ο Αντώνης;». «Από ποιο ζαχαροπλαστείο αγόρασαν αυτά τα υπέροχα γλυκά που μας έφεραν;». Φανταστείτε λοιπόν το κουτί του ζαχαροπλαστείου να μην έχει τη διεύθυνση του καταστήματος σας. Χάθηκε ένας πιθανός πελάτης. Είναι φανερό λοιπόν πως η επώνυμη συσκευασία λειτουργεί ως μια ζωντανή διαφήμιση τόσο για τον πελάτη σας, όσο κυρίως για τον περίγυρο του.
Η Επώνυμη Συσκευασία Αξίζει το Κόστος
Αν αποφασίσετε να δείτε μονοδιάστατα το θέμα του κόστους, ίσως η επώνυμη συσκευασία είναι ακριβότερη. Όμως, όταν μιλάμε για κόστος είναι σημαντικό να δούμε το συνολικό πλαίσιο μέσα στο οποίο περιλαμβάνεται.
Για παράδειγμα, αξίζει το μικρό χρηματικό όφελος που θα έχετε, το να χρησιμοποιήσετε συσκευασία κατώτερης ποιότητας που αλλοιώνει τη γεύση ή τη μυρωδιά του τροφίμου; Πόσο είναι το κέρδος της χρήσης ανώνυμης συσκευασίας, σε σχέση με κάθε πιθανό πελάτη που χάνεται εξαιτίας της; Ή σκεφτείτε πόσο ευκολότερο είναι να θυμηθεί κάποιος το λογότυπο σας κοιτάζοντας ένα διαφημιστικό, όταν έχει δει στο δρόμο δεκάδες χάρτινα ποτήρια με το ίδιο λογότυπο στα χέρια πελατών σας.
Γιατί να Συνεργαστείτε με τη VSF ΕΛΛΑΣ
Η VSF ΕΛΛΑΣ βρίσκεται στο πλευρό του επαγγελματία της εστίασης που αγαπά τη δουλειά του και θέλει να κάνει τη διαφορά. Όπως κάνουμε τα τελευταία 30 χρόνια, στοχεύουμε να παραμείνουμε ένα βήμα μπροστά από τις τρέχουσες τάσεις με σκοπό να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας value for money συσκευασίες που κάνουν την εμπειρία του καταναλωτή μοναδική.
«Χτίστε» και προωθήστε το brand name της επιχείρησης σας ή το concept της καμπάνιας σας, χρησιμοποιώντας είδη συσκευασίας προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας: από το τύπωμα του λογότυπου σας σε χάρτινα ποτήρια έως τον σχεδιασμό και παραγωγή καινούριων συσκευασιών.